Komercijalizacija inovacija
info@actarius.hr
TRAJNO OTVORENI POZIV ZA PODNOŠENJE PROJEKTNIH PRIJEDLOGA U OKVIRU NACIONALNOG PLANA OPORAVKA I OTPORNOSTI 2021.- 2026.
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja kroz Nacionalni program oporavka i otpornosti 2021.-2026. objavljuje Poziv za dostavu projektnih prijedloga „Komercijalizacija inovacija“. (Referentni broj: C1.1.2. R2-I5) kojim će se poticati investicije mikro, malih i srednjih poduzetnika (MSP) usmjerenih na proizvodnju naprednih i inovativnih proizvoda i usluga visoke dodane vrijednosti.
Cilj Poziva
Ovim Pozivom će se poticati ulaganja neophodna za komercijalizaciju inovacija i rezultata istraživanja i razvoja. Poticat će se inovativni projekti s najvećom vjerojatnošću za komercijalni uspjeh, a čime će se pokrenuti poslovne aktivnosti i proizvodnja na temelju primijenjenih rješenja. Rezultati projekta su inovacije koje su spremne za tržište.
Prihvatljive aktivnosti koje je moguće financirati:
Aktivnosti pod br. 1. i 2. mogu se provoditi samostalno, dok se aktivnosti pod br. 3. , 4. i 5. ne mogu provoditi samostalno, već samo zajedno s aktivnostima pod br. 1. i 2.
Raspoloživi iznos sredstava: 380.000.000,00 HRK Iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti po prijavitelju:
Prihvatljivi prijavitelji: mikro, mali i srednji poduzetnici (MSP)
Rokovi i način podnošenja projektnih prijedloga
Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO
Prijavitelji će projektne prijedloge moći unositi u sustav eNPOO od 20. travnja 2022. godine.
Potencijalni prijavitelji mogu za vrijeme trajanja Poziva postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja odredbi Poziva. Pitanja se mogu podnijeti isključivo putem sustava eNPOO od 20. travnja 2022. godine do 14 kalendarskih dana prije isteka krajnjeg roka za podnošenje projektnih prijedloga.
OBAVIJEST O ODRŽAVANJU VIRTUALNE INFORMATIVNE RADIONICE „Komercijalizacija inovacija“ (C1.1.2. R2-I5), 14.4.2022.
Virtualna radionica za poziv na dostavu projektnih prijedloga „Komercijalizacija inovacija “ (C1.1.2. R2-I5) održat će se u četvrtak, 14. travnja 2022. s početkom u 13 sati. Radionica će se održati putem platforme MS Teams. Svi zainteresirani mogu se prijaviti za sudjelovanje putem elektroničke pošte ki-npoo@mingor.hr zaključno s 13. travnja 2022. do 12 sati. Svi prijavljeni će putem elektroničke pošte dobiti MS Teams poveznicu i upute vezane uz sudjelovanje na radionici. Zbog ograničenog broja korisnika MS Teams platforme, molimo Vas da se na radionicu prijavite s najviše dvije mail adrese po instituciji/poduzetniku.
Očekivano trajanje radionice: 2 sata.
Na radionicu se možete prijaviti slanjem poruke na: ki-npoo@mingor.hr s naznakom „Prijava na virtualnu radionicu“. Nakon zaprimljenih prijava, na Vaš mail ćete zaprimiti poveznicu na radionicu i upute vezane uz platformu MS Teams. U slučaju tehničkih poteškoća tijekom same radionice po potrebi će se organizirati dodatni termin.
Dokumenti
izvor: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske - Otvoreni Javni pozivi (gov.hr)