**Komercijalizacija inovacija** www.actarius.hr info@actarius.hr TRAJNO OTVORENI POZIV ZA PODNOŠENJE PROJEKTNIH PRIJEDLOGA U OKVIRU NACIONALNOG PLANA OPORAVKA I OTPORNOSTI 2021.- 2026. Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja kroz Nacionalni program oporavka i otpornosti 2021.-2026. objavljuje Poziv za dostavu projektnih prijedloga „Komercijalizacija inovacija“. (Referentni broj: C1.1.2. R2-I5) kojim će se poticati investicije mikro, malih i srednjih poduzetnika (MSP) usmjerenih na proizvodnju naprednih i inovativnih proizvoda i usluga visoke dodane vrijednosti. **Cilj Poziva** Ovim Pozivom će se poticati ulaganja neophodna za komercijalizaciju inovacija i rezultata istraživanja i razvoja. Poticat će se inovativni projekti s najvećom vjerojatnošću za komercijalni uspjeh, a čime će se pokrenuti poslovne aktivnosti i proizvodnja na temelju primijenjenih rješenja. Rezultati projekta su inovacije koje su spremne za tržište. **Prihvatljive aktivnosti koje je moguće financirati:** * Inovacije MSP-ova u svrhu komercijalizacije novih inovativnih proizvoda i usluga * Inovacije procesa i organizacije poslovanja MSP-ova u svrhu komercijalizacije novih inovativnih proizvoda i usluga * Početna ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu isključivo u svrhu provedbe aktivnosti iz točke 1. i/ili 2. * Potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima povezano s projektom * Prateće aktivnosti povezane s pripremom i provedbom projekta (de minimis potpore) Aktivnosti pod br. 1. i 2. mogu se provoditi samostalno, dok se aktivnosti pod br. 3. , 4. i 5. ne mogu provoditi samostalno, već samo zajedno s aktivnostima pod br. 1. i 2. **Raspoloživi iznos sredstava:** 380.000.000,00 HRK **Iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti po prijavitelju:** * najniži iznos 760.000,00 HRK * najviši iznos 5.320.000,00 HRK. **Prihvatljivi prijavitelji:** mikro, mali i srednji poduzetnici (MSP) **Rokovi i način podnošenja projektnih prijedloga** Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO * od 20. svibnja 2022. godine od 11:00 sati * do iskorištenja raspoloživih sredstava za Poziv, a najkasnije do 30. lipnja 2023. godine **Prijavitelji će projektne prijedloge moći unositi u sustav eNPOO od 20. travnja 2022. godine.** Potencijalni prijavitelji mogu za vrijeme trajanja Poziva postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja odredbi Poziva. Pitanja se mogu podnijeti isključivo putem sustava eNPOO **od 20. travnja 2022.** godine do 14 kalendarskih dana prije isteka krajnjeg roka za podnošenje projektnih prijedloga. OBAVIJEST O ODRŽAVANJU VIRTUALNE INFORMATIVNE RADIONICE „Komercijalizacija inovacija“ (C1.1.2. R2-I5), 14.4.2022. Virtualna radionica za poziv na dostavu projektnih prijedloga „Komercijalizacija inovacija “ (C1.1.2. R2-I5) održat će se u četvrtak, 14. travnja 2022. s početkom u 13 sati. Radionica će se održati putem platforme MS Teams. Svi zainteresirani mogu se prijaviti za sudjelovanje putem elektroničke pošte ki-npoo@mingor.hr zaključno s 13. travnja 2022. do 12 sati. Svi prijavljeni će putem elektroničke pošte dobiti MS Teams poveznicu i upute vezane uz sudjelovanje na radionici. Zbog ograničenog broja korisnika MS Teams platforme, molimo Vas da se na radionicu prijavite s najviše dvije mail adrese po instituciji/poduzetniku. Očekivano trajanje radionice: 2 sata. Na radionicu se možete prijaviti slanjem poruke na: ki-npoo@mingor.hr s naznakom „Prijava na virtualnu radionicu“. Nakon zaprimljenih prijava, na Vaš mail ćete zaprimiti poveznicu na radionicu i upute vezane uz platformu MS Teams. U slučaju tehničkih poteškoća tijekom same radionice po potrebi će se organizirati dodatni termin. **Dokumenti** * Upute za prijavitelje (1400kb) * Obrazac 2. Izjava prijavitelja o usklađenosti s UzP (526kb) * Obrazac 3. Izjava o korištenim potporama (501kb) * Obrazac 4. Skupna izjava prijavitelja.xlsx (91kb) * Obrazac 5. Financijski podaci (136kb) * Prilog 1. Opći uvjeti (731kb) * Prilog 2. Nacrt Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava (529kb) * Prilog 3. Postupak dodjele bespovratnih sredstava (1112kb) * Prilog 4. Pravila za NOJN (636kb) * Prilog 5. Pravila o financijskim korekcijama (1000kb) * Prilog 6. Metodologija obračuna troškova prema PMF metodi (945kb) * Prilog 7. Minimalni sadržaj garancija za predujam (408kb) izvor: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske - Otvoreni Javni pozivi (gov.hr)